Sách - Machine Learning for Experiments in the Social Sciences by Jon Green (UK edition, paperback)
Ships from and sold by EXPERAL Singapore
Publisher: Cambridge University Press
Origin: United Kingdom (Imported)
ISBN 13: 9781009168229
Condition: Brandnew
Binding: paperback
Pages: 75
Dimensons: 228.6 x 152.4 x 4.32 | 133 (gram)
---------------------------------------- Causal inference and machine learning are typically introduced in the social sciences separately as theoretically distinct methodological traditions. However, applications of machine learning in causal inference are increasingly prevalent. This Element provides theoretical and practical introductions to machine learning for social scientists interested in applying such methods to experimental data. We show how machine learning can be useful for conducting robust causal inference and provide a theoretical foundation researchers can use to understand and apply new methods in this rapidly developing field. We then demonstrate two specific methods – the prediction rule ensemble and the causal random forest – for characterizing treatment effect heterogeneity in survey experiments and testing the extent to which such heterogeneity is robust to out-of-sample prediction. We conclude by discussing limitations and tradeoffs of such methods, while directing readers to additional related methods available on the Comprehensive R Archive Network (CRAN).
Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....
Hệ thống bigomart.vn một phần được vận hành tự động bởi robot được lập trình sẵn, có nhiệm vụ tìm kiếm và tổng hợp các thông tin sản phẩm trên các cửa hàng trực tuyến.
Bigomart không trực tiếp bán sản phẩm bạn đang xem, nếu bạn đang quan tâm và muốn mua sản phẩm này, hãy nhấn vào các nút
"Đến nơi bán" để đến trang bán chính thức của người bán.