Sách - Social Marketing : Principles and Practice for Delivering Global Chang by Gerard Hastings (UK edition, paperback)
Ships from and sold by EXPERAL Singapore
Publisher: Taylor & Francis Ltd
Origin: United Kingdom (Imported)
ISBN 13: 9781032059679
Condition: Brandnew
Binding: paperback
Pages: 374
Dimensons: 246 x 174 x 19.56 | 690 (gram)
---------------------------------------- * The 4th edition features new and updated case stus, and es new topics such as climate change, inequality and diversity, poverty, and the COVID-19 pandemic. * New pedagogical features include discussion questions at the end of chapters and case studies. * The 4th edition has been restructured to increase user-friendliness. * Supplemented by online resources, including chapter-by-chapter lecture slides and videos to support instructors.
Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....
Hệ thống bigomart.vn một phần được vận hành tự động bởi robot được lập trình sẵn, có nhiệm vụ tìm kiếm và tổng hợp các thông tin sản phẩm trên các cửa hàng trực tuyến.
Bigomart không trực tiếp bán sản phẩm bạn đang xem, nếu bạn đang quan tâm và muốn mua sản phẩm này, hãy nhấn vào các nút
"Đến nơi bán" để đến trang bán chính thức của người bán.