Sách - The Study of the Bible in the Middle Ages by Beryl Smalley (UK edition, paperback)
Ships from and sold by EXPERAL Singapore
Publisher: University of Notre Dame Press
Origin: United Kingdom (Imported)
ISBN 13: 9780268002671
Condition: Brandnew
Binding: paperback
Pages: 448
Dimensons: 216 x 139 x 27 | 568 (gram)
----------------------------------------
The Bible is the most widely read book in the world. From the transcription of the Old Testament to Greek, to the collection of the Gospels, the Bible has always been in a state of literary and scholarly transition. In her classic work, The Study of the Bible in the Middle Ages, Beryl Smalley describes the changes in the organization, technique, and purpose of Bible stus in northwestern Europe from the Carolingian renaissance to about 1300. This was the period when the emergence of Aristotelian thought inspired meval scholars to take a fresh look at the Scriptures. The large number of meval commentaries on the Bible confirms that they did so and that they expressed their reactions in writing.
Meval historians and students of literature will find special value in this book: they will learn, in systematic fashion, what earlier scholars have accomplished in the field of exegesis; and they will be enabled to employ the history of biblical interpretation recounted here as a mirror for the social and cultural upheavals that were taking place simultaneously.
Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....
Hệ thống bigomart.vn một phần được vận hành tự động bởi robot được lập trình sẵn, có nhiệm vụ tìm kiếm và tổng hợp các thông tin sản phẩm trên các cửa hàng trực tuyến.
Bigomart không trực tiếp bán sản phẩm bạn đang xem, nếu bạn đang quan tâm và muốn mua sản phẩm này, hãy nhấn vào các nút
"Đến nơi bán" để đến trang bán chính thức của người bán.